sobota, apríla 30, 2011

Mesačná chvatačka #2

Môj druhý príspevok do mesačného meme našej milej Judit. Za úžasný banner môže Luu.
Pokiaľ sa chcete do meme zapojiť, kuk SEM :) Nájdete tam všetko potrebné. Pre začiatok ešte poviem: do MCH sa rátajú knihy, ktoré sme dostali do daru, kúpili si, ktoré nám poslali vydavateľstvá na zrecenzovanie a taktiež i e-booky, ktoré sme získali (ale samozrejme, máme ich už stiahnuté v PC :)). Príjemnú zábavu s MCH! ;)
Na začiatok pridávam fotku všetkých svojich nahromadených kníh v APRÍLI:
 Spolu som za tento mesiac získala 4 anglické tituly, 4 slovenské a jeden český. Spolu je to 9, toto číslo je zároveň i mojim magickým číslom. Takže to bol pre mňa nesmierne šťastný mesiac v tomto smere! :) Anglické knižky mi doniesol z Anglicka brat. 3 mi kúpil priamo on, poslednú mi po ňom poslala jeho švagriná. 2 slovenské a českú som si kúpila ja cez Knižný web a zvyšné dve knižky som dostala za recenziu :)

 Ally Condie - Matched; Kimberly Derting - The Body Finder, Desires of the Dead - DARČEK od brata =)
 Kenneth Oppel - Skybreaker - DARČEK od bratovej švagrinej =)

A knihy, ktoré som si kúpila sama a z vlastnej iniciatívy (tie, ktoré som kúpila mamke som neodfotila, predsa len sú jej :)).
Meg Cabot - Keď preskočí iskra; Alice Sebold - Pevné puto; Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky

A nakoniec knihy, ktoré som od IKARU dostala na recenziu :) I touto cestou by som sa chcela poďakovať! :)
Pittacus Lore - Som číslo štyri; Kami Garcia & Margaret Stohl - Nádherné tvory

A teraz sa musím priznať... na jednu knižku som zabudla. Predsa len som ju odbehla odfotiť. Ide o knihu od Eden Maguire - Krásni a mŕtvi: Jonas. Túto knihu som dostala na zrecenzovanie od vydavateľstva FRAGMENT začiatkom apríla. Ďakujem! :)
Ako ste na tom s tohto mesačnou nádielkou vy ostatní? :)

4 komentáre:

  1. připadám si jako hrozný barbar, že jsem si za calý měsíc nepořídila nic jiného než učebnici češtiny a dějepisu... :/ :D Ale nad Lhářkami přemýšlím už docela dlouho... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wau, Stormy, to je ale nádielka! :) Gratulujem k všetkým úžasnýýým knihám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kacennnka: Nepripadaj si tak ;) Aj ja mám občas prázdne obdobia, je pre mňa šokom, že tento mesiac som tých knižiek toľko nazbierala :D Budúci mesiac bude určite "suchý" :)

    Triss: Ďakujem :D Ver mi, mala by si vidieť mňa ako som sa tvárila, keď som si všetky tie knihy povyťahovala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)