nedeľa, marca 13, 2011

A víťazom sa stáva…


Určite ste si všimli, že v menu sa nachádzala anketa, v ktorej som sa pýtala na vášho najobľúbenejšieho hrdinu. Mohli ste si vybrať viacerých, alebo len bod: niekto iný. Či samostatne jedného. Ako to teda dopadlo?

Celkovo hlasovalo 41 z vás, čo je podľa mňa pekné číslo. Hrdinov som vybrala z nasledujúcich sérií/kníh: Vampire Academy, If I Stay, Proce and Prejudice, The Hunger games, Shiver, Hush Hush.

Výsledky:
7.) Finnick (The Hunger Games) – 1 hlas (2%)
6.) Sam (Shiver) – 2 hlasy (4%)
5.) Mr. Darcy (Price and Prejudice) – 3 hlasy (7%)
4.) Adam (If I Stay) – 4 hlasy (9%)
3.) Známy neznámy resp. niekto iný – 7 hlasov (17%) -> pri tomto bode môžu hlasujúci pokojne do komentárov napísať, kto im v zozname chýbal, samozrejme to platí i pre ostatných
2.) Path (Hush Hush) – 7 hlasov (26%)

A absolútnym víťazom sa stáva…

DIMITRIJ BELIKOV (Vampire Academy) – 16 hlasov (39%)

Myslím si, že ma výsledok neprekvapil, neviem ako vás :) Ďakujem všetkým hlasujúcim a dúfam, že zahlasujete i v ďalšej ankete, ktorá sa objaví čoskoro.

5 komentárov:

  1. Darcy až na 5. mieste? :(
    Škoda, že som sem nedostala skôr, pri najblišej ankete určite zahlasujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moji favoriti sú Sam a Adam.... Patcha som polovicu deja v Crescende chcela preplieskať, ale nakoniec som ho ešte v mojom rebríčku naj chlapov nechala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dimitrij je prostě osobnost :) Ale věřím, že to i další vyjmenovaní také, každý prostě máme ty své hrdiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. óóóóó Sam....škoda, že tam nie je Adrian...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teraz, keď sa na to sp(e)tne pozerám, myslim, že by som hlasovala za Finnicka, keby som vtedy o ňom vedela...Škoda ho :(

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)