sobota, marca 26, 2011

Quote of the Week #4

Môj štvrtý príspevok do sobotňajšieho meme, ktoré usporadúva Judit. Konečne som si našla trošku času zalistovať v knihách a nájsť svoje milované scény. I keď tých vtipných mám uložených viacero. Pre tento raz som však vytiahla úseky len z jednej knihy a vopred upozorňujem. Je tu možný výskyt SPOILEROV.

Kniha: Hush, Hush (Zavrhnutý)
Autor: Becca Fitzpatrick

Vtipná scéna/moment:
Otřela jsem si ruce do kalhot, zhluboka se nadechla a vydala se k Patchovi, který seděl jen o pár herních stolů dál. Co mu řeknu? Tak nejdřív asi strohé Ahoj. A pak se vrátím k Elliotovi a Vee a vylíčím jim, jak jsem mu to nandala, totálně ho vyřídila a že je všechno pod kontrolou.

Romantická scéna/moment:
„Ještě si máme hodně o čem povídat,“ řekla jsem.
„Povídat?“ Zavrtěl hlavou, oči plné touhy. Dej mi pusu, zašeptal mi do myšlenek.
Nebyla to otázka, ale varování. Usmál se, když jsem se nebránila, a přitiskl své rty na mé. První dotyk byl – jen dotyk. Lehký, svůdný, dráždivý. Přejela jsem si po rtech jazykem a on se usmál znovu.
„Ještě?“ zeptal se.
Zajela jsem mu rukou do vlasů a přitáhla si ho blíž. „Ještě.“

Silný moment/scéna:
Mrkla jsem dolů, už jen z toho se mi zvedl žaludek. Patch ležel hluboko dole, pořád jako mrtvý. Kéž bych tak mohla vrátit čas a prožít všechny chvíle s ním znovu. Ještě jeden tajuplný úsměv, společný smích. Poslední elektrizující polibek. Našla jsem ho, a bylo to jako najít někoho, o kom jsem ani netušila, že ho hledám. Vstoupil mi do života příliš pozdě a odcházel příliš brzy. Vzpomněla jsem si, jak říkal, že by se kvůli mně vzdal všeho. Už to udělal. Vzdal se lidského těla, abych mohla žít.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)