utorok, marca 29, 2011

Mesačná chvastačka #1

Môj prvý príspevok do mesačného meme našej milej Judit. Za úžasný banner môže Luu. V prvom rade by som chcela všetkých, čo majú pocit, že ide vážne v prvom rade o to, povedať: aha čo mám a vy nie! 
1.) Ide o zábavu.  
2.) Chvastačka v názve je len krátky súhrn toho - čo sme si tento mesiac kúpili, získali, alebo dostali do daru. I my blogeri sme museli niečo za tie knihy dať. 
3.) Celkom milý a zábavný spôsob, ako poukázať na niektoré knižné tituly. 

Pokiaľ sa chcete do meme zapojiť, kuk SEM :) Nájdete tam všetko potrebné. Pre začiatok ešte poviem: do MCH sa rátajú knihy, ktoré sme dostali do daru, kúpili si, ktoré nám poslali vydavateľstvá na zrecenzovanie a taktiež i e-booky, ktoré sme získali (ale samozrejme, máme ich už stiahnuté v PC :)). Príjemnú zábavu s MCH! ;)

Spomienka na január a február... 
Tento bod priamo do MCH nepatrí. Fotky už mám dlhšie, ale chcela som počkať i na marec. Keď som videla Juditin nápad, povedala som si: This is a great idea! A so zverejnením januára a februára som počkala. Pod dvomi fotkami nájdete i zoznam samotných kníh :)

Kristin Cashore - Výnimočná
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: darček k Vianociam od sestry

Lauren Kate - Fallen
Jazyk: anglický
Podrobnosti: zľavy na gorilla.sk, neodolala som (február)

Maggie Stiefvater - Shiver
Jazyk: anglický
Podrobnosti: detto, ako pri Fallen

Suzanne Collins - trilógia Hry o život
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: darček od mamky k vysvedčeniu, zľavy na knižnom webe (január)

Gayle Forman - Ak zostanem
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: darček od mamky, rozhodla sa urobiť mne i sebe radosť (február)

MESAČNÁ CHVASTAČKA #1 - MAREC

Meg Cabot - Mediator: Krajina plná stínu
Jazyk: český
Podrobnosti: no gorilla.sk vypísali - na sklade a Stormy neodolala a objednala si :)

Beth Revis - Across the Universe
Jazyk: anglický
Podrobnosti: na knižku som upozornila eurobooks.sk, odkiaľ mi mesiac nato prišla, knižka však bola nakoniec darčekom od mamky, ktorá mi naň dala peniaze, keď že som sa trošku prepočítala :)

Rick Riordan - Percy Jackson: Boj o labyrint
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: recenzný výtlačok od Fragmentu, za ktorý i týmto smerom ďakujem :)

Kami Garci & Margaret Stohle - Prekliaty zaklínači: Nádherné tvory
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: RC od vydavateľstva IKAR, i týmto smerom ďakujem :)

Andrea Cremer - Nočný tieň
Jazyk: slovenský
Podrobnosti: knižka objednaná spolu s Mediatorom, dobrá cena, krásna obálka i kniha samotná očarila :)

Aké knižky skončili vo vašej poličke tento mesiac? :) Zapojíte sa i vy do meme? Pevne verím, že áno ;)

4 komentáre:

  1. Neskutočne rada si čítam čo si druhí pokúpili alebo dostali. ♥ Je to hrozne super keď viem, že niekomu, rovnako ako mne, robia knihy takú radosť. Inak práve dnes som sa dostala k Výnimočnej - konečne sa mi ju podarilo požičať z knižnice. Chcela som si ju spočiatku aj kúpiť, ale nakoniec som sa rozhodla, že sú knižky, ktoré chcem viac. Ale chystám sa na Across the Universe a Ak zostanem. Mimochodom ďakujem za odkaz www.eurobooks.sk :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A už jsi ten první díl Mediátora četla? Snad se ti bude líbit. Na Across the Universe pořád čekám, až klesne cena.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Syki: Už som ho čítala kedysi na PC, takže sa do toho tak nehrniem, ale určite sa doňho čoskoro pustím. Mám však rozčítané 4 knihy, ktoré chcem dočítať čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. triašku mám presne takú istú, peknú čiernu verziu:DD škoda, že už asi tri mesiace som zaseknutá niekde v polovici(A)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)