sobota, marca 12, 2011

Ježišmária!

Nie,nie... nič sa nestalo. Len som šokovaná z toho, že je už jedna hodina poobede a ja som dokopy nič neurobila. Dala som síce piecť pizzové slimáčiky a dokonca začala čítať Percyho Jakcsona, ale predsa len. Vstala som skoro a nič z toho. Ach, ten čas ale letí! O chvíľu je večer a to sa musím ešte pobiť s Lazarusom, aby som pochopila zvyšok príkazov (i keď tie by mi bodlo nabifliť sa :)). 

No a čo je nové vo svete kníh?

1.) Nightshade (1,2,?)
Za túto informáciu ďakujem JUDIT. Séria Nightshade od Andreai Cremer dostala nový šat. Čo je na tom však horšie, je to, že starý šat si už pravdepodobne nikdy neoblečie. Isté je to minimálne u pokračovanie. Môžme len dúfať, že slovenský i český preklad sa dočká pôvodnej prvej verzie obálky... dôvod? Druhá s prvou vôbec nesedí. Ani naopak. Ach jo... život je málokedy fér.

2.) Crossed (Matched #2)
Svoju titulku už pozdá i pokračovanie dystopického príbehu Matched, v ktorom sa v hlavnej úlohe objavilo dievča Cassia. Titulky by mali mať farby živlov, takže na budúce sa dočkáme pravdepodobne niečoho v žltom až červenom odtieni. Alebo nás prekvapia? Ktovie. Knižka by mala vyjsť 1. novembera toho roku a za informáciu ďakujem opäť JUDIT (och, si pripadám ako imelo, ktoré vyťažuje chúďa Judit... O:-)).

3.) Očarujúca obálka, ktorá ma dostala do kolien...

Áno, súhlasím! Obálka sa na svetlo sveta dostala už dávnejšie, ale tak nejako z neznámych dôvodov u mňa boduje doteraz. Keďže je tento článok však venovaný predovšetkým obálkam, nemohla som si ju odpustiť nevycapiť sem. Mala by som zlé svedomie O:-)

Čo nové u mňa doma... 
Úprimne? Nič. Môj život sa momentálne skladá z dvoch vecí: škola, knihy. Medzi to vtesnať niečo iné, ako internet, je veľmi ťažké a aj ten tam ledva natlačím. Ale je síce pravda, že konečne sme v pondelok dostali do rúk DVD z venčeka, ktoré ma neskutočne teší! A priznávam, najčastejšie som videla časť, kde sa jeden zastupujúci pomýlil - keby že ju vidíte i vy, viete prečo. 
Dúfam, že sa máte dobre. Knihy, ktoré túžite prečítať stíhate hltať v priebehu chvíľky a medzi to vtesnať i niečo na viac. V školách držím palce a to v prvom rade maturantom ;) Budem v tom s vami, i keď niekde v prírode, v kanadách a fučiaca od únavy (čo by som dala zato, aby sme sa niekde na lúku len vyvalili a mohli si robiť čo chceme!). Napriek tomu dúfam, že to u vás dopadne dobre. Držím silno palce!

3 komentáre:

  1. Prečo musia meniť obálky na Nightshade? Tá prvá obálka pritiahne čitateľa už na pohľad, tie novú mi akosi nesedia... šťastie, že Nočný tieň na Slovensku má obálku pôvodnú :))

    P.S. Máš super blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No nevím, původní obálky Nightshade se mi líbily mnohem víc. Doiufám že u nás použijou původní verzi, protože by se mi ty knížky k sobě vůbec nehodily... A obálka Crossed bude k prvnímu dílu ladit perfektně. A obálka Pure je úžasná. Sice tu knížku neznám ale už jen pro ten obrázek..:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Stormy -
    I am so glad you like the cover for PURE! The first book, HALF-BLOOD, comes out in September. We'll have the entire series available through Book Depository, so you'll be able to get a copy as soon as it's released.
    Take care!
    - Kate (Spencer Hill Press)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)