štvrtok, marca 10, 2011

Fall in love... #7

Autor: Meg Cabot
Kniha: Mediator
Zamilovaný pár: Susannah ♥ Jesse
Typ lásky: Nesprávna, zakázaná, plnohodnotná
Prečo som si vybrala tento pár: Vážne to chcete počuť? Fakt? Oslnil ma. Ich láska je počas celej série váhavá. Tak ozaj ju môžeme vnímať na konci piateho dielu a to !POZOR! je predposledný diel. Samozrejme, počas celej série sa ich vzťah vyvíja a to sa mi páči. Keď sa pozrieme na niektoré knihy, niekto príde, v prvej časti to celé vypukne a potom už len čítame o tom, ako neskutočne sa milujú a že im toho druhého zoslal osud. Keď že je však Jesse duch, Susannah mediátor, vznikne medzi nimi zvláštne puto, ktoré sa neskôr premení v lásku. Postupný vývoj, uvedomenie, že to nie je správne, ale predsa len túžba milovať toho druhého… takéto páry jednoducho zbožňujem!
Môj názor, moje pocity: Neviem. Predstavte si, že milujete niekoho, kto je 150 rokov po smrti. Hlavným pocitom by pravdepodobne bolo zúfalstvo. Nie každá láska totiž končí šťastne, ako Jesseho a Suzeina. A verte mi, prešli si svojim.

Jeese and Susannah :)

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)