štvrtok, marca 03, 2011

Fall in love... #6

V poradí môj šiesty príspevok v štvrtkovom meme Fall in love..., ktoré usporadúvam ja :)


Autor: Maggie Stiefvater
Kniha: Shiver
Zamilovaný pár: Sam ♥ Grace
Typ lásky: Pravá, orechová, nečakaná a plnohodnotná.
Prečo som si vybrala práve tento pár: Triašku mám práve rozčítanú a veľmi sa mi páči vzťah, ktorý medzi nimi prevláda. Obaja si uvedomujú, že sa raz Sam opäť premení, že ich lásku raz niečo naruší, ale napriek tomu sa neboja toho druhého milovať. Ich vzťah sa postupne vyvíja a človeku sa vytvára úsmev na perách :)
Môj názor, moje pocity: Láska, ktorá medzi nimi prevláda, je láskou, o ktorej čítavam rada. Takú by som raz chcela prežiť. Je to veľmi málo pravdepodobné, ale na Gracinom mieste, by som celá žiarila šťastím! :)

SAM and GRACE

4 komentáre:

  1. Jaaj jaj...Triašku som si už chcela kúpiť, ale povedala som si, že hádam dakedy zlacnie a kúpim si ju vtedy :) Veď aj teraz majú také akcie v Ikare, že mi padla sánka. Povodne knihy za 12 € teraz len za 2 € ! No a k veci trošku...takže láska Sam a Grace je vlastne láskou dneška však? Teda, že vedia, že príde niečo, čo im to prekazí, ale aj napriek tomu žijú pre dnešok, pre chvíle, keď môžu byť spolu a vychutnávajú si ten čas, čo je im dopriaty...teda takto som to ja pochopila z tohto článku:) Ak je to tak, tak je táto láska obdivuhodná.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď práve, všetci si ináč myslíme, že pri cudzom jazyku sa zbytočne učíme všetky gramatické blboviny, lebo v čom nám to pomôže? V ničom? A načo toľko časov? Však len na budúcnosť sa používa minimálne 6 rôznych výrazov a pochybujem, že normálny angličan ich v bežnej komunikácii používa. Dokonca som počula už aj o tom, že testovali na rodených angličanoch nejakú gramatiku anglickú (neviem presne čo) a vraj oni sami ani len netušili, že v ich jazyku niečo také existuje. Proste je to celé zbytočné, lebo hovoriť cudzím jazykom sa takto nenaučíme. A práve to by sme potrebovali a nie gramatiku.Ale toto nevysvetlíš žiadnemu profesorovi a ministrovi už dupľom nie. Teda aj vysvetlíš, ale pochopiť to nepochopia ani za svet. :)
    A ako nechcem ťa strašiť, ale aj ja som si kedysi hovorila, že čo veď ešte mám 3 roky, to máš ešte na všetko čas...no a prešlo to tak rýchlo, že sa toho času začínam pomaly aj báť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ...normálny Angličan podľa mojich skúseností používa jednoduchý minulý, prítomný, a budúci will alebo going to. Čo sa mne ukázalo ako OBROVSKÝ problém, pretože som zistila, že síce viem každé sloveso povedať v trpnom príčastí, ale na jednoduché minulé som si nie a nie spomenúť, pretože sme ich naposledy používali v šiestej triede. Keď som prvý deň rozprávala "ponašom" s XY väzbami a časmi, pripadala som si ako retard, ako keby som tu rozprávala štúrovskou slovenčinou -_-
    Perlička - nikto nevraví yes :D Všetci, úplne vravia yeah, a zdraví sa nie Good morning/evening, ale Hello :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Luu: presne tak , tie úplne najdôležitejšie veci sa zanedbávajú...a mám spolužiaka, ktorý je úplne geniálny v konverzácii, hlavne v tej úplne najbežnejšej angline a v tej slangovej, ale darmo, proste angličtinárke to nestačí a celý predmet stavia na testoch z gramatiky a tú má spomínaný spolužiak na háku, lebo vie, že to nepotrebuje...má to odskúšané na kamarátoch z english campu.

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)