piatok, marca 25, 2011

Dilema... Pomôžete mi, vyriešiť ju? :)

Mám dilemu. A neskutočne veľkú! Brat ide v sobotu do Anglicka, ako som informovala už dávnejšie (vtedy to však platilo len pre švagrinú). Donesie mi tri knižky, ešte mu len mám povedať ktoré. Rozhodla som sa pre Matched od Ally Condie. Knižka sa mi páči ako vnútorne (i keď som ju celú nedočítala :D) tak i navonok. Na preklad sa mi čakať - k tomu všetkému - nechce...


A teraz: pre ktoré zvyšné dve sa mám rozhodnúť? Nemám poňatia. Vypísala som si pár knižiek, ktoré ma oslovili, ale jednoducho si neviem vybrať. Som zúfala. Pomohli by ste mi? Veľmi by ma to potešilo! :)

Aké knižky sú tedy v nádeji? :)

The Body Finder

Delirium

The Dark Divine

Nevermore

Entangled

V nádeji bola i knižka City of Bones, ale radšej som ju zo zoznamu škrtla - nepýtajte sa prečo, proste som ju škrtnúť musela kvôli svojmu svedomiu :D :) Taktiež sa tam črtala Torment, ale tú poľahky nájdem i u nás a ešte Linger. K tej sa však tiež nejakým spôsobom dostanem. 

Všetkým, ktorý zanechajú komentár však vopred ďakujem! Veľmi si vašu radu vážim, pomôže mi! :) ĎAKUJEM :)

6 komentárov:

  1. Mne pri rozhodovaní pomáha hodnotenie priateľov na goodreads a celkové hodnotenie knihy. Keď ide o anglické knihy tak sa pozriem či nemám v pc pdf verziu a prečítam si zopár strán, aby som zistila či je to písané "ľahšou angličtinou"

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já bych nominovala z těch co jsem četla TBF a TDD. Entangled je sice fajn, nelituju že ho mám, ale není to přímo něco, co bys mít "musela" :) Ale hodně bych váhala i nad Nevermore, holky o tom úplně básnily. Ale hlavně se rozhodni podle žánru, které jsou ti nejblíž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ti v tomto asi veľmi nepomôžem, lebo žiadnu z týchto kníh som nečítala, ale ak by som si mala vyberať na základe týchto obálok a z pár informácií, ktoré o nich mám, tak by som si rozhodne vybrala The Dark Divine už keď pre nič iné tak kvôli obálke (ja viem, to je odveci dôvod, ale keď ja mám rada pekné veci :D ). Hm, a potom ešte asi Entangled. Ale ber tieto odporúčania s véééľkou rezervou, je to založené čisto len na inštinkte a šiestom zmysle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som si na tvojom mieste vybrala Nevermore a Delirium. :):):) Som zvedavá, čo si teda vyberieš :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja by som vylúčila DD - bolo to fajn, ale myslím, že sú aj lepšie knihy.
    Osobne mám doma Delirium a na treťom mieste by som sa rozhodovala medzi TBF a Nevermore (ktoré som síce nečítala, ale na GR sa o tom bááásnííí)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já ti stoprocentně doporučuju TBF a Nervermore. Myslím si, že ani v jednom nebudeš chybovat, protože v TBF je vztah mezi Jayem a Violet úplně krásný a já si obě knihy teď objednala... a u Nevermore čekám, až spadne cena. Nevermore je naprosto výborná kniha, kterou by si měli přečíst všichni, protože je to něco jiného, co člověka naprosto chytne.

    Delirium i TDD mám doma, jedno jsem četla, druhé ne. Nemyslím si, že by je člověk musel "nutně" mít. Matched se mě osobně líbilo mnohem, mnohem víc než Delirium. A Entangled má moc hezkou obálku, ale z obsahu mi nějak naskakuje husí kůže.

    Každopádně tak jako tak budeš mít 3 nové knihy v angličtině! Juchůůů! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)