nedeľa, februára 13, 2011

Tell Me A Secret...

Trailer ku knižke od Holly Cupala ma z neznámych dôvodov neskutočne oslovil. Možno to bude kreslenou formou. Použitou hudbou. Ktovie... :) Ale patrí medzi trailery, ktoré radím medzi tie najlepšie :)

Pridávam i svoj voľný preklad obsahu :) :
Povedz mi tajomstvo a aj ja ti poviem jedno...

Pred piatimi rokmi keď zlá sestra Mirandy Mathison - Xanda zomrela, Miranda uvažovala o sestrinom tajomstve, ktoré si vzala do hrobu a nad tým, čo sa vlastne ozaj stalo v noc, keď zomrela. Teraz je Miranda na vrchole svojich snov – najlepší priateľ odomkol svet jej sestry, potvrdenie umeleckej školy a priateľ, ktorý ju nadnáša nad to všetko – Miranda má tajomstvá všetky jej vlastné.

Neskôr dve čiarky na tehotenskom teste potvrdia jej obavy. Je obratá o svoje bývalý život a musí si vybrať možnosť s obrovským následkom a nakoniec je démon jej sestry jej vlastným.

V tomto silnom knižnom debute, nový ohromujúci talent Holly Cupala osvetľuje temný boj dievčaťa, ktoré sa musí vzdať svojej minulosti a nájsť cestu do vlastnej budúcnosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)