piatok, februára 11, 2011

Sladká políbení #3

Príspevok do týždenného meme Syki - Sladká políbení :) Skôr nato nebol čas O:-)


Autor: Gayle Forman
Kniha: If I Stay (Ak zostanem)
Prečo práve táto knižka: Som síce len na začiatku, ale neskutočne ma oslovila. Štýl, akým je písaná je ľahučký, rýchlo sa číta. A už teraz mám pocit, že hlavná postava nie je vymletá hlava a lá Zoey alebo Bella, ale dievča ako každé iné :)
Scéna: Cítila som, ako mi do tváre stúpa horúčava. Sklopila som zrak na svoje topánky. Bola som si istá, že Adam na mňa pozerá, tak ako som si bola istá, že ak zdvihnem zrak, pobozká ma. Prekvapilo ma, ako veľmi chcem, aby ma pobozkal práve on. Uvedomila som si, ako často som nato myslela, ako som si predstavovala jeho pery, ako som mu v duchu prechádzala prstom po jamke na brade.
Zdvihla som zrak. Adam vyčkával.
Tak so to medzi nami začalo.

1 komentár:

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)