piatok, februára 04, 2011

Sladká políbení #2

Po čase pridávam príspevok do týždenného meme Syki - Sladká políbení :) 

Autor: Suzanne Collins
Kniha: Skúška ohňom (Hry o život #2)
Prečo práve táto knižka: Neskutočne ma oslovila. Od prvej až po poslednú stránku. Jednotlivé scény vo mne vytvárali rôzne pocity, ale v žiadnom prípade nebol ani jeden slabý: všetky boli silné a vytvárali vo mne škálu emócii. Musím sa premáhať, aby som sa do nej v blízkej dobe nepustila opäť :)
Scéna: 
"Mne by si chýbal," poviem. "Potrebujem ťa." To ho vyvedie  rovnováhy. Zhlboka sa nadýchne, akoby sa chystal pustiť do dlhého sporu, čo vôbec nie je dobre. Zase sa rozhovorí o Prim, o mame a o ostatných, a iba ma tým popletie. Preto ho skôr, než otvorí ústa, umlčím bozkom.
Znova pocítim to, čo som dosiaľ zažila iba raz - minulý rok v jaskyni, keď som sa pokúšala prinútiť Haymitcha, aby nám poslal jedlo. Počas vlaňajších Hier o život aj po ich skončení som Peetu pobozkala najmenej tisíckrát, ale iba pri jednom bozku sa vo mne čosi pohlo. Iba jediný vo mne vyvolal túžbu po ďalších. Lenže v tej chvíli sa mi znova otvorila rana na hlave a Peeta ma prinútil ľahnúť si.
Tentoraz nás nič nevyruší a Peeta sa po niekoľkých márnych pokusoch prehovoriť vzdá. Pocit v mojom vnútri je čoraz hrejivejší, z hrude sa mi šíri nadol do celého tela. Namiesto toho, aby ma bozky upokojovali, majú presne opačný účinok - chcem ich viac. Myslela som si, že viem, čo je hlad, ale s takýmto som sa ešte nestretla. 

1 komentár:

  1. Moc hezký výber :) Už se těším, až se do HG taky pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)