nedeľa, februára 13, 2011

Posúď knihu podľa obalu #4

Pridávam svoj štvrtý príspevok do meme, ktoré usporadúva Syki - Posúď knihu podľa obalu :)
Autor: Holly Cupala

Kniha: Tell Me a Secret
Oficiálna anotácia: 
Tell me a secret, and I'll tell you one…

In the five years since her bad-girl sister Xanda’s death, Miranda Mathison has wondered about the secret her sister took to the grave, and what really happened the night she died. Now, just as Miranda is on the cusp of her dreams—a best friend to unlock her sister’s world, a ticket to art school, and a boyfriend to fly her away from it all—Miranda has a secret all her own.

Then two lines on a pregnancy test confirm her worst fears. Stripped of her former life, Miranda must make a choice with tremendous consequences and finally face her sister’s demons and her own.

In this powerful debut novel, stunning new talent Holly Cupala illuminates the dark struggle of a girl who must let go of her past to find a way into her own future.
Môj voľný preklad:
Povedz mi tajomstvo a aj ja ti poviem jedno...

Pred piatimi rokmi keď zlá sestra Mirandy Mathison - Xanda zomrela, Miranda uvažovala o sestrinom tajomstve, ktoré si vzala do hrobu a nad tým, čo sa vlastne ozaj stalo v noc, keď zomrela. Teraz je Miranda na vrchole svojich snov – najlepší priateľ odomkol svet jej sestry, potvrdenie umeleckej školy a priateľ, ktorý ju nadnáša nad to všetko – Miranda má tajomstvá všetky jej vlastné.

Neskôr dve čiarky na tehotenskom teste potvrdia jej obavy. Je obratá o svoje bývalý život a musí si vybrať možnosť s obrovským následkom a nakoniec je démon jej sestry jej vlastným.

V tomto silnom knižnom debute, nový ohromujúci talent Holly Cupala osvetľuje temný boj dievčaťa, ktoré sa musí vzdať svojej minulosti a nájsť cestu do vlastnej budúcnosti.
Názory ostatných: Nejaké extra množstvo názorov som nečítala. Ani nepočula od známych. Na GoodReads si však knižka drží pekné 4 hviezdičky. Zhliadla som tam väčšinou 4, alebo 5. Našli sa však i dve, tri. Očividne záleží od vkusu a nie každému musí autorkin štýl písania sadnúť. Keď že však ja osobne mám podobné príbehy rada, určite po knižke siahnem.
Môj názor: Mne osobne sa obálka páči. Nie je ničím výnimočná. Nie je doslova nič extra. Obyčajná fotka dievčaťa a chlapca. Možno sú zamilovaní, možno nie. Ktovie. Veľakrát som sa už v minulosti stretla s nádhernými obálkami a vnútro bolo viac než prázdne. To ma vždy ranilo. Bolo mi to jednoducho ľúto. Obálka je priemerná, nič nesľubuje. Človek si utvorí svoj názor až po prečítaní. Čo to znamená? Ako spomínam vyššie: knižku si určite prečítam. A žiadne výhovorky sama od seba neprijímam! :D

1 komentár:

  1. Jé opravdu?.. to musí vypadat fakt moc krásně ten pokojík s knihami a citáty :)..

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)