sobota, februára 05, 2011

Na ceste... #1

Objednala som si tri anglické knihy (pôjde o moje prvé knihy v anglickom jazyku v mojej poličke :) rozprávkovú knihu o vláčikovi Thomasovi nerátam :D). O aké knihy teda ide a kedy ich očakávam? :)

Autor: Lauren Kate
Kniha: Fallen (Fallen #1)
Jazyk: Anglický
Obsah (oficiálna anotácia): Na Danielovi Grigorim je čosi bolestne známe. Tajomný, uzavretý chlapec pritiahne pozornosť sedemnásťročnej Luce Priceovej hneď v jej prvý deň na internátnej škole Meč a kríž pri meste Savannah. Je jediným svetlým bodom na mieste, kde nie sú dovolené mobilné telefóny, ostatní študenti sú vyšinutí a bezpečnostné kamery ich sledujú na každom kroku.

Daniel však nechce mať s Luce nič spoločné – a dáva jej to jasne najavo. No ona sa nevzdáva. Mládenec ju priťahuje ako svetlo nočného motýľa a Luce musí zistiť, čo pred ňou tak zúfalo skrýva... aj keby ju to malo stáť život. Nebezpečne vzrušujúci a temne romantický thriler
PÁD je súčasne najúžasnejším príbehom lásky!
Kedy knihu očakávam: za 10 dní

Autor: Maggie Stefvater
Kniha: Shiver
Jazyk: Anglický
Obsah (oficiálna anotácia): Jedného dňa napadnú malú Grace vlci. Jeden z nich, ten so žltými očami, ju však ubráni a odtiahne do bezpečia. O niekoľko rokov Grace nájde na verande svojho domu postreleného chlapca so žltými očami...
Chlad
Grace roky pozorovala vlčiu svorku v lese za domom svojich rodičov. Jeden zvláštny vlk so žltými očami – jej vlk – zas tajne sledoval Grace. Zdalo sa jej, že ho pozná, ale netušila odkiaľ.
Horúčava
Sam viedol dva životy. Ako vlk ticho sprevádzal dievča, do ktorého sa zamiloval. Na krátky čas v roku, v lete, sa z neho stával človek. Grace sa však neodvážil osloviť... až teraz.
Triaška
Grace a Sam si nikdy nepripúšťali, že by mohli niekoho milovať, ale láska si ich napokon celkom podmanila. Sam musí bojovať, aby zostal človekom, a Grace – aby zostal s ňou, aj keď to znamená prijať bolestnú minulosť, krehkú prítomnosť a budúcnosť bez nádeje.
Knihu očakávam: za 10 dní
Autor: Beth Revis
Kniha: Across the Universe
Jazyk: Anglický
Obsah (môj voľný preklad):
Amy opustila svoj milovaný život na 300 rokov.
Chytená v priestore a zamrznutá v čase, je Amy vezená na novú planétu. 50 rokov pred tým, ako na ňu majú doraziť, ju však niekto násilne prebudí a stáva sa obeťou pokusu o vraždu. Teraz Amy sa stratila na palube a nič jej nedáva zmysel. Cíti sa neskutočne sama a opustená.
Niekto tu však na ňu čaká. Chce ju ochraňovať, ale ona ho odmieta.
Ale kto dokáže veriť, keď všade okolo sú tajomstvá a klamstvá? Vrah je predsa tam von a Amy sa nemá kam schovať…
Knihu očakávam: budúci mesiac :)


Na všetky tri knihy sa nesmierne teším a pevne verím, že ich dokážem prečítať bez väčších ťažkostí. 
A dôvod, prečo som si prvé dve knihy, ktoré sú už i v slovenčine, objednala v angličtine: boli o dosť lacnejšie a plus: originál, je originál :) A samozrejme i kvôli zlepšeniu jazyka :D :)

Moja švagriná budúci mesiac ide do Anglicka a preto si plánujem u nej objednať nasledovné knihy (pevne verím, že bude ochotná a donesie mi ich :)): Ally Condie - Matched; Lisa McMann - Cryer's Cross; Lauren Oliver - Delirium. Ale je možné, že svoju "objednávku" ešte zmením :)

Toť na dnes vše z mojej strany! :)

P.S.: Recenzia k Hunger Games tak skoro nepribudne, neviem čo do nej dať, čo vyzdvihnúť, čo zamlčať... je to jednoducho strašné. A hlavne pre mňa, u ktorej sa nestáva, že nemá slov. Ach jo, držte mi palce! Snáď tie slová nakoniec nájdem :D :)

4 komentáre:

  1. Jak ráda bych taky četla originál knihy, ale mám takový menší problém a to je že se s anglickým jazykem nekamarádím :(.. Ale já bych chtěla strašně moc no.. :D..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cryer's Cross? Čo ťa presvedčilo? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lili.en: Kto tvrdí, že ja sa s ním kamarátim? ;) :D :) Dá sa to, keď sa poriadne zatneš.

    Syki: Ďakujem :)

    Luu: Hodila som ti odpoveď na blog, pretože z neznámych dôvodov mi to tu nezverejnilo :D :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)