piatok, februára 11, 2011

Fantazia.sk

Na stránku nepribudla stále recenzia k hrám o život. Pridávam však odkaz na recenziu Drozdajky, ktorú som napísala pre OnLine Fantáziu. Ide o moju prvú profesionálnejšiu recenziu a je pravda, že mi je čo vytknúť a v budúcnosti sa tomu pokúsim vyhnúť. Som však tak tiež len človek a dočkala som sa i milého privítania v tíme, čo ma neskutočne potešilo :)

Keďže však recenziu na stránke zverejňovať nebudem, z pochopiteľných dôvodov, hodím vám aspoň odkaz, aby ste videli moje úplne slepé uctievanie, ktorému sa v budúcnosti budem vyhýbať. Drozdajka ma však dostala a neviem sa odosobniť, resp. dostatočne nie :)



1 komentár:

  1. Mám pocit, že som ešte nikdy žiadnej knihe nedala 100% 8-) Kingovo TO má u mňa 98 a Murakamiho Kafka na pobreží 99 (to sú fakt dve knihe, pri ktorých si nedokážem dovoliť dať menej, ani sama pre seba), ale 100 doteraz nepadlo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)