štvrtok, februára 24, 2011

Fall in love... #5

V poradí môj piaty príspevok v štvrtkovom meme Fall in love..., ktoré usporadúvam ja :)
Autor: Jane Austen
Kniha: Pýcha a predsudok
Zamilovaný pár: Elizabeth ♥ Darcy
Typ lásky: Od nenávisti k láske...
Prečo som si vybrala práve tento pár: V tejto knižke som našla to, čo nenájdem vždy. To, ako má len nenávisť blízko k láske. Napriek tomu, že najprv z oboch strán vládli nesympatie, pomaly sa do seba zamilovali. Bolo krásne čítať práve o tomto páre a viac k tomu nepoviem. Siahnite po knižke aj vy! :)
Môj názor, moje pocity: Keby že som na Elizabethinom mieste a mám Darcyho, skáčem po plafón! Inak to vyjadriť jednoducho nedokážem :D

Elizabeth and Darcy - 2005

2 komentáre:

  1. Veru tak :) Myslím, že čítať práve o takejto láske je najzaujímavejšie, lebo vidieť, ako sa postavy vyvíjajú, ako sa mení ich zmýšľanie a city a zisťujú, že na tom druhom milujú práve to, čo predtým nenávideli.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si nepomôžem... Elinor a Edwarda mám radšej :D To je dvojica, ktorá ma od Austenovej chytila najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)