štvrtok, februára 17, 2011

Fall in love... #4

Pridávam v poradí štvrtý príspevok do svojho každotýždenného meme - Fall in love... :)

Autor: Richelle Mead
Kniha: Vampire Academy
Zamilovaný pár: Rose ♥ Dimitrij
Typ lásky: zakázaná
Prečo som si vybrala tento pár: Od prvej strany v knihe bolo cítiť, že sa medzi nimi dvoma niečo deje. Iskry lietali zo strany na stranu a elektrizovanie som vo svojej mysli pociťovala, ako by som bola toho všetkého súčasťou. Je ťažké zamilovať sa, keď je medzi niekým taký neskutočný vekový rozdiel. Učiteľ a jeho žiačka - typ lásky, ktorý nie je rešpektovaný ani v dnešnom svete a je potrebné ho nahlásiť. A síce som stále len pri prvej časti, neviem sa dočkať toho, ako sa pár bude ďalej vyvíjať a čo všetko bude ich láska obnášať.
Môj názor, moje pocity: No, čo vám budem hovoriť. Dimitriho zbožňujem a z veľkej časti ľutujem, že ide len o knižnú postavu. Jednoznačne im fandím, nech im to vyjde a hlavne, nech je všetko aké má byť. V tomto páre by som sa však cítila stiesnená. Láska, ktorú som v živote prežila ja je vlastne nulová a ostávalo vždy len pri okukovaní. Takže to tak i dopadlo. Rose si už čo to prežila. Je ťažké sa teda zhostiť jej samej, ako to vlastne pociťuje. Takže tento bod je tak nejak bez môjho hlbšieho vyjadrenia :)

Dimitri and Rose - fan video
Našla som i krajšie video, z neznámych dôvodov sa mi nedá vložiť do článku :) Tak aspoň toto :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)