piatok, februára 04, 2011

Fall in love... #3

Hlboko sa ospravedlňujem, že táto rubrika nepribudla včera (vo štvrtok) ako je v meme plánované, ale včera som absolútne nestíhala a pol dňa presedela nad knihami do školy s tým, že som aj tak vlastne nič nevedela. Skončila som s trojkou, ale to teraz nie je podstatné. Podstatné je, že článok do pravidelnej rubriky pridám, i keď o dník neskôr a pevne verím, že moje momentálne rozpoloženie chápete! :)
Tentokrát pár opäť vytiahnem zo série, ktorú som spomínala minule, pretože ma ohúril napriek tomu,  že šlo len o dve vedľajšie postavy :)

Autor: Suzanne Collins
Kniha: Skúška ohňom, Drozdajka
Zamilovaný pár: Finnick ♥ Annie
Typ lásky: Láska i hory prenáša, tento pár je toho dôkazom :) Neviem ju slovami opísať inak :)
Prečo som si vybrala tento pár: V knihe sa neobjavuje tak často, ako by sa to mne osobne páčilo, ale ide o pár, ktorý si za svojou láskou stojí. Pár, ktorý sa zamiloval napriek všetkému. Muž a žena, úplne rozdielny, z úplne iných svetov a predsa len medzi nimi vládne cit, ktorý je silnejší ako čokoľvek iné.
Môj názor, moje pocity: Keď som si prečítala o jednej udalosti, ktorá sa v Drozdajke odohrala, myslela som, že umriem. Už predtým som sa pýtala, prečo, kto ešte... ale po vete, kde som sa dozvedela o Finnickovom osude som sa rozplakala ako malé dieťa. Pýtala som sa samej seba: ako to Annie zvládne? Ale nakoniec som to pochopila: ich láska predsa nikdy neumrie. Na mieste Annie by som bola asi najšťastnejšou ženou na svete, napriek tomu, čo si Sídlo pripravilo pre Finnicka. Ide o skutočnú lásku so všetkým čo k tomu patrí. A v prvom rade v nej nechýba to, čo chýba v mnohých iných vzťahoch: pochopenie... :)

Video venované vzťahu medzi Finnickom a Annie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)