sobota, januára 29, 2011

Slovenský a český preklad :)

Takže - s bookdepo mi to nevyšlo. Citujem maminu: v dnešnej svinskej dobe v žiadnom prípade, ešte by mi vybielili účet a to tam ledva niečo mám.
Ale na gorila.sk majú v celkom dobrej cene i anglické knihy, takže možno si objednám nejaké odtiaľ. I keď ich veľa nie je, ale presa len je to lepšie ako na martinus.sk, kde je predražené všetko.

Ale teraz k prekladom :) Hry o život majú skvelý slovenský preklad, to môžem len potvrdiť, nie všetky knihy však majú dobrý preklad.
Čo si myslíte vy? :) Chcela by som vedieť, pri ktorých sa ten preklad oplatí, alebo či mám radšej zháňať originál :) Viem, večne vás trápim otázkami, ale veľmi by mi to pomohlo. Konkrétne mám momentálne zálusk na Nočný tieň od Cremerovej, ale nikde som úryvok nenašla a pokiaľ viem, vy ste knihu čítali i v originále.

Vopred vám ďakujem za odpovede! :)

1 komentár:

  1. Mám dojem, že práve Nightshade nikto z nás nečítal... ^^

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)