piatok, januára 07, 2011

Sladká políbení #1

Opäť som sa rozhodla, že sa zapojím do meme - z dielne Syki :) V krátkosti ide o scénu, v ktorej sa 2 postavy pobozkajú, alebo je neskutočný spád smerom na bozk. Čistá romantika :)
Pre prvýkrát som si vybrala moment, keď je spád na bozk, ale nič sa nestane, posúďte sami :) 

Autor: Julia Quinnová
Kniha: Tajné denníky slečny Mirandy Cheeverovej
Prečo práve táto knižka: Mám ju momentálne rozčítanú, dej sa odohráva v 19. storočí a hlavnú postavu - Turnera - mám neskutočne rada, pre jeho cynizmus. Kniha je nabitá rôznymi scénami tohto typu, ale vybrala som jednu "tragickejšiu" pre Mirandu. A zároveň nejde o tú typickú romantickú literatúru, ktorú môžme nájsť na pultoch kníhkupectiev (napr. taká Nicole Jordan :)).
 Scéna: 
Miranda odrazu pocítila, ako ju zaplavuje horúčava.
"Prepáčte," zakoktala a odtiahla sa od neho. "Mala by som dávať väčší pozor."
Ale on ju nepúšťal. Díval sa uprene na jej ústa a Miranda si v jednom kratučkom blaženom okamihu pomyslela, že ju možno túži pobozkať. Zadržala dych, pootvorila pery a...
A v tej chvíli bolo po všetkom.

Ide o moju obľúbenú scénu vo všeobecnosti, keďže sa mi neskutočne páči i kapitola, v ktorej sa nachádza. Niektoré snahy najlepších priateliek sú až k smiechu - bohužiaľ starší bratia to vždy všetko skazia :D :)

1 komentár:

  1. To je takový pěkný úryvek :) Knihu jsem nečetla, ale chápu z tvého popisu, že to bude pěkná romantika...

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)