sobota, januára 22, 2011

Quote of the Week #3

Minulý týždeň som toto meme vynechala kvôli nedostatku času. Tento týždeň sa však opäť zapájam a pripomínam: toto meme organizuje Judit :)

!Malé upozornenie predtým ako začnete čítať: pri niektorých scénach sú možné spoilery, pokiaľ ste knižku nečítali, radšej scénu preskočte a nechajte sa prekvapiť :) !


VTIPNÁ SCÉNA
Vybrala som si scénu z knihy Rozesmáta mrtvola od Laurell K. Hamilton. Zo série o Anite Blake som prečítal len prvé časti (táto je druhá) a do ďalších sa nepustila, pretože sa vraví, že sa z Anity stane... ehm... ľahká žena a bála som sa, že sa do toho zažeriem. Jej sarkazmus však aj tak zbožňujem :)

Všechny ostatní ženy, které jsou pozvané na svatbu, měří alespoň metr šedesát pět nebo víc. Možná, že některým z nich budou ty šaty dokonce slušet. Ale pochybuji o tom.
A aby toho nebylo málo, musíme mít všechny krinolínu. Vypadám jako odpadlík ze Severu proti Jihu.
„Vida, jak vám to sluší.“ Paní Cassidyová se vrátila. Zářivě se na mne usmívala.
„Vypadám, jako by mě vymáchali v pracím prášku,“ odtušila jsem.

SILNÁ SCÉNA
Silnú scénu som vytiahla z knižky Výnimočná od Kristin Cashore. Z časti som dané zistenie očakávala, ale... neskutočne ma prekvapilo a kvôli Poovi som takmer vyronila i slzu. Nechcela by som niečo také zažiť a bolo to šokujúcejšie, ako som pôvodne čakala...

"Po," povedala. "Otoč sa a pozri sa na mňa."
Zvesil hlavu. Zhlboka sa nadýchol a vystrel plecia. Ale neotočil sa.
"Po," zopakovala. "Pozri sa na mňa."
Pomaly sa otočil. Pozrel sa jej do tváre. Zdalo sa, akoby sa na chvíľu jeho oči zahľadeli do jej, a potom sklopil pohľad. Jeho oči boli prázdne. Videla, že sa to stalo, videla jeho nevidomý pohľad.
Zašepkala. "Po. Ty si slepý?"

ROMANTICKÁ SCÉNA
Scéna z fantasy červenej knižnice, scéna ktorú však zbožňujem. Čítam všetky druhy literatúry, takže aj keby že ma kvôli tomu budete odsudzovať - nech sa páči, zmierim sa s tým. Ale Kyriana aj tak zbožňujem. To už hovorí, že ide o knižku z dielne Sherrilyn Kenyonovej - Nočné slasti. Nebyť tých sexuálnych scén, kniha je v mojej TOP10, ale z hrdinov je Kyrian v TOP10 aj tak O:-) :)

Ľúbim ťa, Amanda. Tieto slová ju budú naveky prenasledovať.
Zavzlykala, objala jeho telo, pevno ho držala a želala si, aby sa prebudil a prehovoril. Bože, vezmi mi všetko, čo chceš, len prosím ťa, nechaj ho žiť. 
"Amanda?" ostrý Desideriov hlas jej prikazoval vrátiť sa k nemu.
Ešte silnejšie sa k nemu pritisla, položila si hlavu na jeho hruď vedľa šípu a túžila mu vdýchnuť život.
Znehybnela. Niečo začula. Bol to veľmi, veľmi tichý zvuk, ale zaplesala šťastím.
Počula mu biť srdce.
Odtiahla sa a videla, že zažmurkal a otvoril oči.
Pozeral do jej tmavomodrých očí, ligotajúcich sa od sĺz. Už neboli bez výrazu, pozerala naňho s odhodlaním a s láskou.
Znežnela jej tvár, prešla mu rukou nad hruďou a šíp vyletel.
V tej chvíli videl, že ho nezradila. Oslobodila ho.

Pokiaľ sa i vy chcete zapojiť do Juditinho meme, zájdite SEM :)
A tu je už zoznam tých, kde QoW nájdete tiež ;)

6 komentárov:

  1. Anitu miluju. Pokud máš strach ze zažrání, tak rači nepokračuj. Já jsme přečetla 11 dílů a jsem oficiálně závislá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyvolená...moja srdcovka. Vybrala si skvelú scénu, síce spoiler ako sviňa ale skvelá :D
    Inak neviem si predstaviť, že by som mala čítať nejakú adult knihu v SK alebo CZ...tie sexuálny scény by na mňa v preklade boli asi moc :D Ale v anglickom jazyku to fakt nie je také hrozné

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Judit: Och, ja som zabudla dať na začiatok upozornenie na možné spoilery... som to ja ale spomalená! :D Ďakujem za upozornenie :)

    Mish@: Ono, mňa odradili názory na časti 6+, takže som sa tomu radšej oblúkom vyhla, aby som nebola nad Anitou znechutená a nechala si v hlave predstavu o sarkastickej lovkyni upírov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stormy: Jeminku ja si teraz pripadám jak taká moja dejepisárka na základnej, čo každého "buzerovala" (snažila som sa ale nenašla som iný výraz) takže prepáč, ak to tak vyznelo. To je predsa úplne tvoja vec či dávaš varovania pred spoilermi alebo nie ale ak si to tam plánovala dať a zabudla a ja som ti to len pripomenula tak v tom prípade som rada že som pomohla :)
    Okrem toho mňa si nespoilerovala, ja som už knihu čítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta silná scéna se mi moc líbí. A k té červené knihovně. No, v českém překladu to je někdy o pořádný výbuch smíchu, když čtete, že k tomu onomu dochází a české popisy různých částí těla... :D uhm... :D :D :D :D :D Anglicky to je přece jenom normálnější...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och, to určite nie :D Ja som to tam chcela dať, ale vyfučalo mi to z hlavy, keď som hľadala obrázky tituliek kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)