sobota, januára 08, 2011

Quote of the Week #2

Takže, v poradí druhý príspevok k meme, ktoré usporadúva Judit :) Dúfam, že veľmi nad mojou závislosťou nad Turnerom z Tajných denníkov nebudete krútiť hlavou, pretože vtipná scéna je práve z nej O:-) Nemohla som si pomôcť :) Dúfam, že to pochopíte :)

VTIPNÝ MOMENT
Takže opäť Tajné denníky slečny Mirandy Cheeverovej. Ale nechcem nudiť romantickými scénami (tú som vybrala z inej knižky :)), preto som vybrala scénu, pri ktorej som sa úprimne od srdca zasmiala :) Aby ste to pochopili: Mirandina najlepšia priateľka Olivia sa ju snaží dať dokopy so svojim dvojčaťom Winstonom :)

Olivia sa naklonila a koketne si podoprela bradu dlaňou. "Práve som vravela Mirande, že by bol z teba príšerný manžel."
Turner sa veselo usmial a oprel sa o pohovku. "To je pravda."
"Ale už som nestihla dodať, že postačí ten správny výcvik," pokračovala Olivia, "a môžeš sa znova zaradiť medzi súcich ženíchov."
Turner razom vstal. "Odchádzam."
"Nikam nechoď!" zvolala Olivia a zasmiala sa. "To bol iba žart. Ty si totiž úplne nenapraviteľný. Zato Winston... náš Winston je tvárny ako hlina."

Samo o sebe to teda vtipné nie je, ale keby že čítate knižku a počujete tú hlášku na konci: tvárny ako hlina, príde do smiechu i vám :D :) 

SILNÝ MOMENT
Takže ten som vytiahla z knižky Hostiteľ od Stephenie Meyer, knihu vážne zbožňujem, nepomôžem si. Daný moment, ktorý nahodím, pre mňa bol dosť bolestný a vynorila som pri ňom nejednu slzu (vtedy som si totiž neuvedomila, že nejaké strany za tou bielou ešte budú :D ). 

Keď som sa nadýchla po druhý raz, znova som uvidela tri hviezdy. Nevolali na mňa; nechali ma ísť, zanechali ma temnému vesmíru, po ktorom som putovala toľko životov. Ponorila som sa do tmy, ktorá bola zrazu čoraz jasnejšie a jasnejšia. Vôbec nebola čierna. Teplá, chvejúca sa, jasná belasá... Vstúpila som do nej, a ničoho som sa nebála.

Neviem prečo, ale už po druhýkrát som si vybrala moment, v ktorom niekto odchádza. Strašné so mnou :)

ROMANTICKÁ SCÉNA
Túto scénu som si vybrala v knižke Jedenásť minút od Paula Coelha. Coelho mi učaroval už dávno, ale stále mám prečítané len tri knižky. V každej je však hromada krásnych myšlienok, ktoré stoja za prečítanie :)

"Videl som ťa, ako si čítaš časopis. Mohol som ťa osloviť už vtedy, ale ja som romantik, nevyliečiteľný romantik, a preto som sa rozhodol, že bude lepšie sadnúť do prvého voľného lietadla do Paríža, poprechádzať sa trochu po letisku, počkať na teba tri hodiny, do ohlúpnutia čítať letový poriadok, kúpiť ti kvety, opakovať si vetu, ktorú povedal Ricky svojej milovanej vo filme Casablanca, a predstavovať si tvoju prekvapenú tvár. A mať istotu, že práve toto si chcela, že si ma čakala, že nijaká sila ani vôľa na svete nezabráni láske zmeniť z hodiny na hodinu pravidlá hry. Je celkom jednoduché byť romantický ako vo filmoch, nemyslíš?"

Dúfam, že sa vám môj výber pozdával, ak nie - nevadí, snáď sa bude páčiť ten budúci :) ;)


2 komentáre:

  1. Z The Host si tento úryvok ani nepamätám :D ale na Coelha sa už chystám dobre dlho a aj Tajné denníky slečny Mirandy Cheeverovej by som si rada prečítala, inak pekný výber :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozne sa mi páči tá romantická scéna. zahanbene priznávam, že som Coelho ešte nečítala ale po zhliadnutí tvojho článku sa moje váhy opäť naklonila v jeho prospech :) A tie Tajné denníky tiež vôbec nemusia byť na zahodenie...hmm len kde sa mi to časovo všetko zmestí...

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)