streda, januára 19, 2011

Fall in love...

Rozhodla som sa vytvoriť vlastné meme, alebo ako by som to nazvala - nejakú pravidelnú rubriku. Táto rubrika by sa na stránke vždy objavovala vo štvrtok a má názov Fall in love... :)

O čo by vlastne išlo?
Pravidlá vlastne nemám sama pre seba žiadne, pôjde o to, vybrať zamilovaný pár z hociktorej knižky. Či už pôjde o nenaplnenú lásku, zakázanú, osudovú, alebo lásku medzi dvomi nepriateľmi... pôjde jednoducho o zamilované páry, ktoré majú priaznivý, či nepriaznivý osud. 

Čo sa v príspevku objaví?
1.) Meno autora :) 
2.) Názov knihy :)
3.) Pár, ktorý ma v danej knihe zaujal :)
4.) O aký typ lásky ide :) (zakázaná, osudová a pod.)
4.) Prečo som si vybrala práve tento pár :)
5.) Aký mám naň názor a ako by som sa na mieste danej hrdinky cítila ja :)

Pevne verím, že nikoho pravidelnú rubriku len neduplikujem, ale chcela som nejakú, do ktorej by som každý týždeň bola schopná niečo pridať, pretože lásky v knihách nie je nikdy dosť :)

Pokiaľ by sa chcel zapojiť do pravidelnej rubriky i niekto z vás, nerobí mi to problém :) Je to na vás :) I keď ide o rubriku, ktorá sa možno nebude práve najviac pozdávať :) Ale pevne verím, že môj výber sa bude páčiť vždy :)

5 komentárov:

  1. Mne sa ten nápad páči, teda väčšinou sa mi páčia všetky nápady, ktoré súvisia s knihami :) Ak ti to teda vážne nebude vadiť, tak by som sa vlastne aj aj rada pripojila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja by som sa rada pripojila :), stačí povedať ako sa dohovoríme, či ja článok zverejním na svojom blogu a ty ho potom dáš sem alebo ti to pošlem emailom, ale rada by som to dala aj na svoj blog akože som vytvorila článok pre tento blog (chápeš, však :D, asi sa neviem vyjadrovať ;D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taky bych se připojila! :) Už jsem si k tomu na svém blogu zařídila rubriku a jdu přidat úvodní článek a pak rovnou první článek! :D Nápad je to bezva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. naozaj pekny napad :) rada by som sa pripojila ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Stormy, pod názor "lásky není nikdy dost" bych se mohla podepsat, s radostí se tedy připojím k tvému meme, které je jako dělané pro mou romantickou dušinku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)