štvrtok, januára 27, 2011

Fall in love... #2

Druhý príspevok v pravidelnom meme, ktoré sa objavuje každý štvrtok, z mojej dielne :) Dúfam, že sa vám výber bude páčiť ;)

Autor: Suzanne Collins
Kniha: Hry o život, Skúška ohňom, Drozdajka
Zamilovaný pár: Peeta ♥ Katniss
Typ lásky: obetavá, premenlivá
Prečo som si vybrala tento pár: Peetu doslova zbožňujem pre to, aký je. Ani raz mi nedal dôvod pochybovať o jeho láske ku Katniss, i keď ona si svojou láskou stále nie je istá, počas všetkých troch kníh sa pohybuje na hrane noža, zatiaľ čo Peeta jej je nadmieru oddaný. Sú dokonalým párom, pretože sa nádherne dopĺňajú a ich snaha večne držať toho druhého nažive ma núti k úsmevu :)
Môj názor, moje pocity: Ja na Katnissinom mieste sa mu automaticky hodím do náruče, ale to som ja a nie Katniss. Ktovie, možno keby že ma zavrú do arény plnej nástrah premýšľam o tom úplne inak, ktovie aké by to bolo. Ale keď že ma Peeta od prvého okamihu očaril, neváhala by som. Ale je tu i Gale, ktorého Katniss pozná veľmi veľmi dlho a veľa to pre ňu znamená. Ja však nie som tím Gale, i keď ho mám rada. Takže môj konečný názor: Gale by bol skvelý priateľ, Peeta partner :) I keď - každý má svoje muchy a takisto obe tieto postavy.
Fan video - Katniss+Peeta

1 komentár:

  1. Ahoj moc ráda se přidám k tomuto meme vypadá to velice dobře, ale nvm jestli to budu stíhat každý týden, ale pokusím se :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)