pondelok, januára 17, 2011

Despicable Me


Ukradnúť mesiac? Prečo nie! Všetko je predsa možné.

Po tomto animáku som siahla po mnohých odporúčaniach a hneď na začiatok poviem: neľutujem to. Vždy som bola veľkým fanúšikom takýchto filmov, ale teraz som ešte väčším. Dôvod? Tento animovaný film ma doslova očaril!

Zloduch Gru, ktorý žije v strašidelnom dome, ktorý je svojim spôsobom tŕňom v oku, pracuje na novom veľkom pláne spolu so Minionovmi, ktorí mu pomáhajú. A aký je jeho plán? Rozhodol sa ukradnúť mesiac. Má to len jeden malý problém… ehm, vlastne tri: Margo, Edith a Agnes.

Začiatok vlastne toho veľa nenapovedá, dokonca ma uviedol do mierneho omylu, na ktorom som sa neskôr potuteľne usmievala, keďže ma výsledok pobavil. Egypt, pyramídy a následne zistenie, že jedna zmizla a nahradili ju – podržte sa – nafukovacou replikou! Bolo pre mňa neskutočne zábavné pomyslieť nato, ako dlho by im pumpou, ktorá bola používaná vo filme, mohlo trvať v reálnom živote takúto repliku nafúkať. Následne ukázanie zloducha, ktorý sa volá Gru, ma vhodilo do rozpakov, keďže som bola v mylnej domnienke, že to on pyramídu ukradol (a podobal sa mi nesmierne na Whitewasha z prvého momentu, ale to je o inom). Ešte si považujem za dôležité vyňať jednu scénu s chlapčekom, zmrzlinou a balónikom. neskutočne som sa na nej pobavila a pevne verím, že prekvapí jej dopad i vás.

Keď sa pomaly prehrnieme cez úvodné etapy filmu a dostaneme sa k ukradnutiu pyramídy, o ktorom sa Gru dozvedel, prichádza čas na objasnenie plánu s krádežou mesiace. Ale prichádza menší začiatok problémov – tri dievčatká predávajúce sušienky a náš starý dobrý Gru ako telefónny záznamník. A taktiež zhromaždenie Minionov! Zlatí Minionovia vás budú sprevádzať počas celého filmu a každé ich objavenie na obrazovke vám vytvorí úsmev na tvári. Niečo také zlaté a na prvý pohľad mäkučké vám inak nedá.

A kto vlastne ukradol pyramídu? To si nechám pre seba, ale poviem jedno: Trkvas s veľkým T, na ktorom sa budete smiať, i keď nechcete, pretože jeho správanie (i kombinéza) sú neskutočne komické. Kvôli tomuto tvorovi, ktorého ja osobne odmietam nazývať zloduchom (:D), si Gru adoptuje tri dievčatká so sušienkami, ktoré sú sirotami: Margo, Edith a zlatučká Agnes, ktorá doslova zbožňuje jednorozčov (a to hlavne huňatých!).

Dievčence narušia kompletný chod domácnosti a z Grua, tvrdého zločinca, sa stáva človek s veľkým srdcom, ktoré je ochotný otvoriť hlavne svojim trom adoptívnym dcéram, ktoré ho poeticky celý film nazývajú pán Gru. Samozrejme i počas pokračovania filmu je nejeden zádrheľ, ktorý sa postaví Gruovi do cesty, ale aké by to bolo žiť krásnym životom?

Jeden veľký jednorožec a tri malé mačiatka. A veľa, veľa goodnight kisses pre minionov. Áno, takto by sa to celé dalo zhrnúť!

Moje hodnotenie:

1 komentár:

  1. Túto rozprávku sme pozerali vrámci "voľnejších" hodín na angličtine. Tiež sa mi veľmi páčila. :-) Videla som anglickú aj slovenskú verziu a musím povedať, že anglická je oveľa lepšia. Predsa len je to originál, ale aj slovenský dabing neskutočne dobabrali, ale to je len môj názor. :-D Ešte stále si spievam Uni uni unicorns, I love them. Uni unicorns, I could pet one if they were really real. And they are! So I bought one so I could pet it. Now it loves me, now I love it. La lala la la...

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)