nedeľa, januára 23, 2011

Anglické knihy - kde ich zoženiem?

Dlhšiu dobu mi v hlave vŕta, odkiaľ zháňate knihy v anglickom jazyku. Samozrejme zopár typov som videla, ale je i viac možností? Alebo sa venujete výhradne e-bookom? :)
Sama mám totiž záujem o niektoré anglické knihy, ale zdroj, z ktorého by som mohla čerpať, je na môj vkus predražený (sú totiž i zdroje, kde by sa našli za nižšie ceny, ale je možné, že sa to zdá len mne :)). 
Chcela by som teda počuť váš názor: odkiaľ čerpáte anglické knihy a čomu ste verní najviac? :)

Vopred ďakujem! :)

9 komentárov:

  1. Já je beru z Book Depo, kdyby bylo nejhůř, ještě pořád existuje britskej Amazon :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. snažím sa ich vyhrávať :D (ale nie, vážne, doma mám asi 20 takých - len je to časovo náročná záležitosť), kupujem cez bookdepository alebo si nechávam posielať legálne e-booky od vydavateľov. ale tieto spôsoby asi všetky poznáš...
    zásadne nekupujem anglické knihy v slovenských a českých kníhkupectvách, lebo sú zbytočne predražené. Na bookdepo. ich zoženiem niekedy aj o polovicu lacnejšie.
    Uvažovali sme aj s dievčatami o book-tour, že si budeme medzi sebou posielať jednu knihu aby si ju prečítal každý (knihy, ktoré nevážia veľa sa dajú odoslať aj pod 1 euro) ale nejak sme ten plán zatiaľ nedotiahli do konca.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám :) Nad bookdepo som rozmýšľala i ja, ale odraďuje ma tá platba. Neviem čo by mi mama povedala (keďže ja vlastný účet nemám :D), keby že jej to oznámim :) No nevadí. Asi sa nato behom roka odhodlám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzkoušela jsem různé způsoby a řekla bych, že kupovat na BookDepository je vážně ze všeho nejlepší. Bohužel k tomu potřebuješ kreditku a samozřejmě i účet, že... Ale to by zase tak velký problém být neměl - mamku překecáš :) Anebo ji překecáš k tomu, aby sis mohla založit vlastní účet a tam by sis třeba ukládala kapesné, nebo peníze z různých brigád nebo já nevím co. Docela si už nedokážu představit, jaké to je, nemít vlastní účet. Jsem snad z rodiny jediná, kdo i raději platí v obchodech kreditkou a vůbec to se svým účtem umí líp než zbytek rodinných příslušníků :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veroniku, Jedenásť minút a Bridu mám tiež a vlastne toto je aj poradie, ako som čítala knihy od Coelha (tada Veronika bola vlastne úplne prvá, ktorú som od neho čítala) a súhlasím, naozaj sú všetky tri veľmi poučné a priam akési nadreálne, že človek ich môže čítať aj viackrát a aj tak v nich niečo nové nájde. No s tými financiami je to u mňa rovnako, strašne rada by som si kúpila Alchymistu alebo Víťaz je sám (lebo tie mi ešte chýbajú do zbierky od Coelha),ale teraz nemôžem lebo musím šetriť na Crescendo, čo už mám od novembra objednané :) To je hrozné a keď som kníhkupectve, tak je na zaplakanie, že si nič nemôžem kúpiť :)

    No a ináč si myslím, že ľudia potrebujú vedieť o starostiach a nešťastiach iných ľudí, lebo to im potom dodáva taký ten pocit, že oni na tom ani nie sú tak zle. Akože je to hnusné, ale bohužiaľ je to tak .

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahooj přidala jsem si tvůj blog na můj http://mojemilovaneknihy.blogspot.com/
    doufám, že ti to nevadí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojte ja mám zopár anglický prečítaných kníh doma už, mohla by som lacno predaať. Ak máte záujem napíšte na mail vodnar2006 vodnar2006@gmail.com :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, oplati sa pozret www.11th.sk - nedavno spustene online knihkupectvo, maju len secondhand knihy v anglictine. Slusny vyber a celkom fajn ceny, plus osobny odber v BA zadara...

    Inak este v BA antikvariat/krcma Next Apache, super atmosfera, vyber anglickych knih obstojny, ale ceny na moj vkus na pouzite knihy vyrazne prehnane.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. skus pozret na http://www.eurobooks.sk/sk/1/ - zatial som tam nasla vsetko co som hladala

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)