streda, januára 05, 2011

Ach, ten čas!

Ahojte :)

Chcela by som sa len ospravedlniť, že žiadna recenzia ku knihe ani filmu dlhšiu dobu nepribudla, ale momentálne toho mám rozčítaného dosť (teraz som si musela dať niečo vlažnejšie, romantiku, kvôli písaniu seminárky - Tajné denníky slečny Mirandy Cheeverovej [občas mi niektoré veci lezú na nervy, ale Turner a 19. storočie mi aj tak nedovolí dýchať], o knižke napíšem i recenziu - ale je to romantika, brať s rezervou - čítam väčšinou historickú literatúru, ktorá sa týka slovanského náboženstva - teda pohanstva) a neviem sa nejako na nič sústrediť. Filmov som zhliadla viac, ale nebudem ku každému písať recenziu, je to zbytočné :)

Po januári by sa to u mňa malo dať dokopy a všetko by malo ísť po starom - teda čítať, čítať, čítať a pozerať :) 

Ďakujem za pochopenie a zdar čítaniu! ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)