sobota, decembra 25, 2010

The Dark Divine

Videom týždňa (25.12.-31.1.2010) sa stáva trailer ku knižke The Dark Divine od Bree Despain. 

O čom kniha v krátkosti je?

Grace Divine, dcéra miestneho pastora, vždy vedela, že sa stalo niečo strašné v noc, keď Daniel Kalbi zmizol – v tú noc, keď jej brat Jude prišiel domov pokrytý vlastnou krvou. Ale nemala ani poňatia čo sa v skutočnosti v tú tajomnú noc stalo. Keď sa Daniel vráti o tri roky neskôr, Grace nemôže dlho popierať príťažlivosť, ktorá medzi nimi panuje a musí si vybrať medzí láskou a oddanosťou k svojmu bratovi. Keď sa Grace dostane k Danielovi bližšie, zisťuje pravdu o tej noci. Nachádza i spôsob, ako zachrániť svojich milovaných, ale má to jeden háčik. Môže ju to stáť jej dušu.

Niečo viac o knihe nájdete TU :)

Aký z toho mám pocit ja? 
Zvláštny. Vyzerá to dobre, ale zároveň mám menší strach z toho, že to bude zle spracované, alebo to bude napísané dobre, ale pri tom to bude nezáživné. Ktohovie... akonáhle dočítam čo mám na pláne a pustím sa do tejto knižky to určite zistím :) 

3 komentáre:

  1. :D Asi predvčerom som si presne toto isté video pozerala s tým, že mi z neho doslova spadla čeľusť :D Pekný výber :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Znie to zaujímavo ale mám z toho zmiešaný pocit. ale trailer aj obálka knihy sú pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bylo to příjemné čtení plně zapadající do současného trendu :D Rozhodně si pokračování přečtu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)