štvrtok, decembra 30, 2010

Ally Condie - Matched

Keďže mám momentálne rozčítanú práve túto knižku, pridávam trailer k nej :) 

Môj voľný preklad obsahu: 
Cassia vždy verila spoločnosti, že pre ňu vyberá správne veci: čo čítať, čo pozerať, v čo veriť. Ale keď sa na veľkej obrazovke na jej Matched ceremónii (ceremónia, na ktorej vám vyberú muža, s ktorým máte žiť) zjaví Xanderova tvár, Cassia bez pochyby vie, že je jej ideálnym partnerom.
...kým neuvidí tvár Kya Markhama, počas krátkeho záblesku tesne pred tým, ako obrazovka zasvieti na čierno.
Spoločnosť jej povie, že je to len drobná chyba, zriedkavé zlyhanie a vraj bude mať šťastný vzťah, tak ako bolo predurčené, so Xanderom. Ale nedokáže prestať myslieť na Kya a pomaly sa do seba zamilujú, Cassia začína mať pochybnosti o Spoločenskej neomylnosti a preto čelí nemožnej možnosti: medzi Xanderom a Kyom, medzi jediným životom, ktorý poznala a cestou, po ktorej sa nikto nikdy neopovážil kráčať.

Zatiaľ sa mi knižka celkom páči, je to niečo iné, nové (aspoň pre mňa :) ). Som zvedavá ako to nakoniec dopadne. Hlavnú hrdinku mám celkom rada (i jej malého brata :) no až taký malý nie je :D ). Trailer som vybrala i z toho dôvodu, že sa mi celkom páčilo spracovanie :) Pokiaľ si chcete nájsť nejakým takýmto štýlom svojho partnera, zájdite na oficiálnu stránku (TU) a pomocou vášho FaceBook účtu vám nájde niekoho spomedzi vašich priateľov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Je mi to veľmi ľúto, ale z dôvodu množstva spamov som musela zaviesť opisovanie z obrázka. Pevne verím, že sa množstvo spamov zredukuje a teším sa na vaše komentáre! :)